Hemfärd med träningsvärk

Inte nog med att man har ont i skinkan efter fallet på kroken. Idag var det även träningsvärk efter PT Pinglans hårdträning med oss igår. 
Jag kommer sakna Pinglans pepp. Det är precis det där lilla extra jag behöver. 

Idag var det packning istället för peppning. 

Vi sa hej då till lägenheten och begav oss hemåt. Tack Myris för att du beställde städning. Så jäkla skönt att slippa det. 

Det har varit så härliga dagar i Stöten med roligt sällskap, lyx och flärd, bra skidåkning (för de andra), fint väder och massor av god mat. 
Vi har verkligen gjort om den här resan på ett bra sätt. 
Förra årets resa var ju katastrof, åtminstone för mig och säkert delvis för de andra eftersom jag däruppe fick veta att jag hade hudcancer. 
Det kändes som helt nödvändigt att göra om resan på det sätt vi hade tänkt från början. 
Nu känns förra året bara som om man klivit ut på ett övergångsställe utan att se sig för och närapå blivit överkörd av en bil man inte såg. 
Svisch, så var bilen/cancern borta och man fortsätter gå vidare. 

Bilresan hem var helt ljuvlig med många stopp för mat, fika, shopping och tittning. 
Nånstans i Sälentrakten i en busskur ligger nu Leif GW Perssons senaste och väntar på en ny läsare.



På vägen hem läste jag lite recept bl a på ett knäckebröd med jäst. 
Finn felet i texten och skratta med mig!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback