Har jag semester?

Eller har jag semester? 
Idag blev det en riktig slappardag. 
Blev väckt med frukost ( börjar bli en riktigt trevlig vana). 

Jag tror Pinglan får flytta in hos oss på Lycko som frukostvärdinna. 
De sista 80 sidorna på min bok var bara tvunget att läsas ut. 
Pinglan och Myris fick serva sig själva med lunch. 

Displayen på micron finns ovanpå den så här kom stolen till användning. 


After ski i solen på balkongen kändes som prioriterad aktivitet. 
Pinglan har tagit sin uppgift som pt på fullaste allvar och körde skiten ur oss. 


Jag blev så trött efteråt att jag somnade på stället och sov sött en timme drygt. 
Sista middagen på semestern intogs på Brasseriet. Mums! 

Mycket gott och trevligt. 
Träffade på en kompis till röda faran, pistmaskinen Jaan Banan. 



Sen vandrade vi hem i natten på nypistad mark. 

Natti natti
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback