Happy Thyrdday (satans autostavning)

Vinterlandet är tillbaka. Huga! 

Det blev en lång dags färd mot jobbet. 
Första bussen kom aldrig. 
Pendeltåget var så försenat så det gick på tid - för min del. 
Fick sällskap av några glada lirare. 

När jag sent omsider kom till Centralen var det stopp i tunnelbanan på grund av rökutveckling. Hamnade på Vasagatan, som var full med brandbilar. 

Hela arbetsdagen har jag arbetat i ett Excel-dokument med alla våra abonnenter. De är svinmånga! 
Fick ett avbrott när fröken N hälsade på och visade sina inköp från butiken "Fröken Söt". Passar fröken N perfekt eftersom hon är söt. 


Kom inte från jobbet förrän 22.30 och då ringde jag min privata taxi (pappa) och jag fick skjuts och middag med honom. 
Väldigt trevligt! 
Det är bra med pappor som kör taxi och är nattigglor. Fler såna tack! 
Min egen behåller jag för mig själv. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback