Familjen samlad som segrare

Först ett jättegrattis till Ove som lyckats coacha "sina" grabbar i innebandyn till serieseger i HJ17 Upplandsserien. 
Det firades med guldhatt! 

Sen jobbade jag i sju timmar och det gick strålande. Då slapp jag sitta hemma och längta efter dottern. 

Ikväll landade hon och långa killen på Arlanda där vi väntade med blommor och förväntansfull vovve. 

En kvällsfika för att få höra om allt de varit med om under veckan. De verkar ha haft det skitkul och mysigt. 
De ser friska, solbrända och starka ut, det känns bra. 
Dottern ville naturligtvis visa alla inköp som gjorts. 

En tjej som vet hur man firar semester helt enkelt. 
Välkomna hem Sofia och Lehandro! 

Nu är ordningen återställd och jag ser fram emot morgondagen för då är jag ledig!!!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback