Vila??? Nää! Mera vims!

Jorå, nu har vi festat och klätt upp oss i dagarna två så idag var det dags för vilodag. Tjena, upp och skjutsa dotter till jobb (bara för att få träffa henne), sen hem och där gjorde vi precis som vi ville, Ove och jag. 


Kolla lite tv
Käka lite mat
Vila lite
Och sen började jag svischa så det stod härliga till. 
Vi har ju varit bortresta i omgångar hela familjen så tvätthögen är gigantisk. Tre maskiner hanns med. 
Det tog två timmar (!) att bara plocka rent i lägenheten. Satan, vad med prylar vi har. 
Sist blev det sänglinnesbytning och jag avslutade med en sen dusch, som är förbjudet efter 22. Men - ingen regel utan undantag. 
Nu är jag som en nyponros. 

Och apropå vimsig. 
Det här sms:et med foto fick vi tjejer från Ärstin efter studentskivan:
"Vem har glömt sina tuttar i min badrumslåda?"  

Ja, ni kan ju gissa vem. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback