Välkommen till jobbet mitt

Idag hade vi utbildningsdag inför vårt sommaröppet, som startar i morgon tisdag den 24 juni kl 11.00. 



Välkomna in i det vackra stora blå på Hötorget. Fram till den 23 augusti har vi öppet veckans alla sju dagar mellan 11-17. 
Vi bjuder på tre utställningar, Mattias Klums fantastiska naturfotografier, fotoutställning om El Sistema-projektet i Södertälje och en galet bra satirisk bildutställning av Magnus Bard. 
Vi bjuder också på gratis minikonserter av unga musiker fyra gånger per dag. 
Vill ni gå guidad tur tar ni vägen förbi biljettkontoret och passar på att hälsa på mig! 

Blöt kvällstur med vovven. Tur att jag har min mullemulljacka. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback