Trött och vimsig

Just idag mitt i abonnemangsruschen hade vi ett väldigt populärt biljettsläpp. 
Då ska man inte försova sig. 
Men det gjorde jag!!!
Vete tusan vad jag gjort med mina väckarklockor men ljuset var avstängt på den ena och på telefonen hade jag lyckats stänga av den och sätta på tidtagaruret. 
Jodå, så att. Kasta in hunden hos mamma och svischa med röda faran till Rosersberg. Den parkeringen är så bra för den ligger på vischan och har alltid plats. Men inte idag! 
Jag cirklade tre varv och skapade mig till sist en egen plats utanför den riktiga parkeringen. 
När jag kom hem ikväll var det nästan tomt på parkeringen förutom min bil utanför och bilen bredvid mig. 
Typiskt! 
Före:

Efter:

Två röda kompisar. 

På perrongen på T-banan såg jag en så underbar reklam. 

Helt underbart! 


Dottern bjöd på enchilladas igår till middag och jag fick med mig en matlåda i morse (med chokladtryffel till efterrätt). 
Men tror ni att jag kom ihåg att äta den? Nää, jag gick istället ut och betalade 90:- för en dålig lunch. 
Hur vimsig får man egentligen vara?!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback