Sova 12 timmar på raken

Jo, det är sant! Jag somnade på soffan vid 21 och vaknade halv 10 i min säng. Jag minns att jag vaknade till i soffan och lufsade in i sovrummet i hopp om att inte vakna till ordentligt. 
Herregud, vad skönt att få vara ostörd i hela 12 timmar. 

Igår jobbade jag och det var lugnt och jäklar vad glad jag blev av besöket jag fick.  Kära Sus och hennes fina son Pontus droppade in. Det blev ett väldigt kärt återseende. 

Det är ett drygt halvår sen vi sågs i Halmstad och vandrade på stranden i oktober. 

Tack för titten! Jag blev så otroligt glad och blev så mycket piggare av det. 

Bussen från Märsta station åkte fel och fick ta en lång omväg för att hamna på rätt spår igen. Suck!


Jag krockade med dottern och långa killen i dörren, vi sa hej och hej då och de åkte till Summerburst i stan. 
Hemma på Lycko var det gårdsfest och det räckte för mig att stå på balkongen och lyssna på den levande musiken på håll. Umgås med grannar har aldrig varit min grej. 

Jag var ensam och la mig på soffan efter hundpromenaden och då var det kört. 
Idag söndag är det vilodag, på riktigt. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback