Fint besök x 2

En helt vanlig arbetsdag avslutades med två finfina besök på jobbet. 
Först kom Billy, 10 månader idag och hälsade på. 

Världens sötaste och trevligaste voffis. 
Han var en mycket trevlig bekantskap och jag tror att Chili kommer att älska att retas och busa med honom när de ses i framtiden. 

Sen ringde telefonen och det var en av mina äldsta bästa vänner Elisa. 
Hon stod utanför på Sveavägen och kom precis när jag var på väg hem. 
Det blev en spontanmiddag på Bronco's Bar med massor av prat och skratt. 
Det var ett år sen vi träffades och hade långsnack även om vi var på konsert i höstas. 
Åh, vad härligt det var att få ses igen! 

Nu ska det ta mig tusan inte dröja så länge innan vi ses igen. 
Nöjd och glad åkte jag hem och ikväll borde jag somna ovaggad då jag bara sovit 4 timmar inatt. 
Har återigen fått låna en bra bok av en kollega. 
Den är spännande från första början. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback