Borta fint hemma finare

En skön och härlig dag i huset på Morrarö. 


Efter städ i huset, sista lunch med alla bar det hemåt. 
Ärstin körde som en gud, som vanligt. 

Återigen slår det mig att jag är så tacksam att känna dessa människor sen nästan 30 år tillbaka. 
Vi är så olika men ändå så lika och vad vi än hittar på så blir det alltid bra och roligt. 



När vi kom hem mötte hårbollen Chili oss i trappan. Tänk vad roligt med nån som blir så jäkla glad varje gång man ses. 
Jag hämtade arbetande dotter på Arlanda och sen köpte vi pizza och kebab och slängde oss i soffan hela familjen. 
Ordningen återställd!

//Najno 

Psst... Den här fina sminkväskan är min fick jag veta. Pinglan vet hur en snygg sån ska se ut. Tusen gånger tack! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback