Utsikt från ett fönster

Alltså, man får inte klaga med den här utsikten och väderleken när man vaknar. 

Däremot var det inte lätt att somna med den här utsikten. 

Ja, herregud vilka vänner man har. Här beklagar man sig att man är sliten och slutkörd. Då erbjuder de, Myris och Pinglan, att vi, Ove och jag, får komma ut till en ö i havet, deras landställe utanför Ljusterö och bara vara. Tack!!!!

Lite senare förstod vi varför. 


Det ska byggas en altan!

Jag tog över kommandot över grillningen då min lungkapacitet är så bra att jag skulle kunna ta anställning som blåsbälg. Tack pappa, för att du lärt mig hur man blåser upp en fin glöd. 
Igår behövdes visserligen inget Najno-blås, det skötte naturen alldeles själv. 

Försökte ta en selfie med grillen men det blåste för mycket och blev läskigt. 

Vi åt supergod middag och lyssnade på musik och spöregn till småtimmarna. 

Och idag väntar nya äventyr (läs jobb!)

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback