Virrigt värre

Ja, tro det eller ej.  Jag glömde mobilen på jobbet igår. Och inte bara det, nycklarna till jobbet också. 
Snacka om att ha bråttom hem till Märsta. Därför inget bloggande igår. 
Det blev en skön hemmakväll med ensamrätt på fjärrkontrollen.  
En ny serie på ettan gjorde kvällen total för mig. 
I morse var det hur segt som helst att gå upp men det gick det också. 
Eftersom det är skolkonserter hela veckan är det vansinnigt lugnt i biljettkontoret. Det är bra eftersom vi har lite ny personal att lära upp. 
Efter jobbet fick jag sug på att gå på teater igen. 
En bra vana jag återtagit. Ikväll blev det "Macbeth" av Shakespeare. Alla dör!!!
Skitbra föreställning och det för att grundmanuset är oslagbart. Fy satan vad han var före sin tid den där killen. 

Ove och Chili mötte mig vid garaget. Jag är fan lyckligt lottad!!!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback