TGIF - prisa familjen

Faktiskt så är det väldigt skönt att fredagen är här. 
Fullkomligt galen dag på jobbet och med huvudet surrande av röster från alla håll och kanter längtade jag bara hem till tystnad. 
På Hötorgets t-banestation bygger man just nu om och jag gick som vanligt på tåget mot centralen. 
När jag gått av tåget tyckte jag det såg så konstigt ut med gult kakel. 
När jag lyfte blicken såg jag att jag åkt åt fel håll. 

Det var bara att åka tillbaka och se ut som om det var normalt att åka lite hit och dit. 
När jag kom hem föreslog dottern att vi alla skulle åka och bowla. 
Ja, om ens dotter vill tillbringa fredagkvällen med oss tackar man inte nej, hur trött man än är. 
Vi åkte till Sollentuna bowling. 

Vi hann spela två och en halv omgångar. 
Grattis Lehandro (långa killen), du ägde banan. 
Middag på Max i Infracity och kvällen blev komplett. 

Sen såg jag nåt märkligt. En askkopp med förbudsskylt för cigaretter. 
Jag fick inte ihop det. Men jag var väl för trött. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback