Skön lördag

I morse låg vi länge i sängen och läste DN. Ove har alltid en lösning på dålig belysning! 

Tre sköna hundpromenader hann jag med idag. Tur att man har en vovve som är lika morgontrött som oss andra. 

När jag tittade på Instagram hade Pinglan rensat sin klädkammare och gjort så fint. Jag blev inspirerad och röjde i vårt omöjliga piano-, data, hänga-tvätt-, och strykrum. 
Det blev ett par vändor till förrådet med en massa skit. 
Allt är inte klart men lite bättre blev det. Lite mer golvyta att ställa andra saker på. Hi hi. 

Rensa avlopp tillhör en av mina favvosysslor så det passade jag också på att göra idag. Det är så skönt när det är gjort. 
Sen tände jag ett ljus i fönstret för alla jag tänker på. Känn dig träffad!!!

Nu får vi se vad som händer i morgon. Ska nog ta min man på en shoppingrunda tror jag. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback