Ledig mor-dotterdag

Idag var det en riktigt bra dag. Jag har ju sån tur att jag har världens trevligaste dotter och när vi får göra saker tillsammans känns livet väldigt lätt. 
Vi skrev en lista på ärenden som blivit liggande alltför länge och åkte ut på en riktig roadshow.
Massa ärenden blev gjorda: 
# Ta nytt körkortsfoto på Soffi. (Jo, hon har dansat bort körkortet)
# Fixa nytt terminkort på SL. (Det var INTE borttappat, bara gått ut i tiden för länge sen)
# Fixa ny läkartid för att utreda dotterns hjärtproblem. 
# Köpa pärlor för ett armbandsprojekt. 
# Byta ett felköpt hundsele. 
# Handla mat. 

Vi klarade ärendena med bravur och dottern bjöd mig på lunch. Tack Soffi!

Så här fint blev mitt Fuck-cancer-armband när Soffi gjort om det. 

Blått, svart och silver passar mig bättre än karamellfärger. Än en gång tack älskade unge. 
Helgen var ju hur skön som helst med massa röj här hemma och igår köpte jag jeans till Ove och mitt första alldeles egna par Levi's-jeans. Har aldrig haft råd att köpa ett par men nu äger även jag curvejeans för tjejer med lite bredare bak. Läckert!!

Ja, det är alltså inte mitt arsel det där. Men att ta en egobild på rumpan var lite för avancerat för mig. Tack Google. 

//Najno





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback