Hört i kassan

In kommer en man och frågar efter musikaffären. 
- Menar du Gottfrid Johanssons?, säger jag. 
- Aa, svarar mannen. 
- Den ligger i tunnelbanan. 
- Jamen jag frågade ju den där jävla svartskallen i spärren om affären och han sa att den var här. 

Det brinner till i mitt huvud och jag säger. 
- Varför säger du så? Det var en onödig kommentar.  
Mannen svarar:
- Det var ingen kommentar, han var ju det. 
Jag säger: 
- Jo, det var en väldigt onödig kommentar och här inne pratar vi inte på det sättet. 
- Hm, säger mannen och går ut. 

Fan, vad jag är trött på såna där skitkommentarer! 

Men sen åt jag lunch med Fru Svensson, fick blommor av henne, åt bakelse och firade Kats som fyllde år idag. Och tänk vad glad jag var på eftermiddagen. 

//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback