Back to work

Det var fantastiskt trevligt att börja jobba igen. 
Trots 4 timmars sömn inatt och en hiskelig huvudvärk så genomförde jag arbetsdagen. 
En helt vanlig måndag med hysteriskt mycket telefonsamtal och massor med pigg publik som utnyttjade sina presentkort de fick i julklapp. 

Hemma hade Ove gjort måndagsmaten; kycklingsallad.  Måndagar är vår salladsdag. Väldigt trevligt där man får komponera sin egen sallad. 
Sen fick jag massage och huvudvärken försvann. Tusan vad skönt. 

Just ja, det har jag glömt. Jag har nu inte ätit Treo på 2 veckor. Jag är sååå glad att ett beroende är borta. Ska nu bara ta tag i det andra beroendet. Nikotintuggummina. Men det blir en annan dag. Inte allt på en gång. Jag ska njuta av en seger i taget. 
Natti natti
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback