Äkta tisdag

Tisdagar brukar vara min hatdag. Lång från helg, långt till helg. 
Men i morse var jag pigg och tog röda faran till Rosersberg för att sen fortsätta mot stan. Jag hade till och med packat med  mig mina badkläder för att delta i vattengympan senare på kvällen. 
Men sen tog jag mitt förnuft till fånga (med hjälp av arbetskamrater, vad gjorde man utan dem?) och beslöt att inte delta. Med tanke på hur mycket skit det finns i simbassängen och sen mår inte ärret bra av att vara i vatten en längre stund. Så jag får hålla mig till korta duschar istället. 

För att trösta mig på vägen svängen slirade jag in med röda faran på Plantagen för att köpa krispiga tulpaner. Såg att de stängde om två minuter. Jag tänkte då att jag INTE skulle göra som så många andra. Dröna in två minuter innan stängning och irritera de stackarna dom vill gå hem efter lång arbetsdag. 
Så det blev till att vända och åka hem och äta spagetti med köttfärssås. 
Lite städ och tvätt hann jag också med. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback