2013 blev 2014

Dagen började med att jag fick ett meddelande på telefonen från en av mina bästa vänner. 
Ja, ni fattar. Jag blev så rörd och grät hela förmiddagen. Strax efter fick jag rycka upp mig då pappa Fischer fått soppatorsk och jag fick vara räddare i nöden. 


Mor och far firar sin bröllopsdag på nyårsafton så det firade vi lite mitt på dagen. 

Efter lite pyssel hemma åkte vi till Ärstin och Ubbe. Pinglan och Myris var också med. Vi käkade en tre-rättersmiddag som hette duga och hade det mysigt och vansinnigt trevligt. 




Jag körde Ove och mig hem och ta mig tusan kan jag inte somna nu. 
Tänker på vad lyckligt lottad jag är som är omringad av en massa människor som bara ger mig bra energi. 
Tack för det, hoppas jag kan ge lite feel good tillbaka! 


//Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback