Tjall på linjen

Usch, jag orkade inte blogga igår. Förlåt. 
Min stackars mage mår inte alls bra just nu. Jag har IBS, irriterad tarm och jag har varit bra under en lång tid. Men sen i söndags är den allt annat än bra. 
Tyvärr sätter det sig också på både ork och humör. 
Nu i morse blev det tre besök på ett ställe innan jag kunde sätta mig på tåget. 
Igår hade vi iallafall en helt utsåld orgelkonsert. Kul för organisten att få spela för ett fullt konserthus. 
Efter jobbet hade jag tänkt att uppvakta Ärstins mamma Alice, som fyllde 80 år igår, men det blev till att gå hem och äta och sen sova. 

Nåja, det blir nog bättre idag. Ska försöka sköta om mig själv ikväll efter jobbet. 
Dotterns 24-timmars EKG visade störningar i hjärtat så nu fortsätter utredningen. Skönt att hon tagit tag i detta. 
Det kan vara oro för det här som gör att jag inte är på topp just denna vecka. 
Hoppas ni alla får en roligare torsdag än hur min började. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback