Plaska, äta fint och renovera

Förlåt igen. Somnade ifrån bloggen igår. 
Det var Ärstins fel säger vi. Vi simmade och bastade igår så jag var alldeles dåsig och trött när jag kom hem. 
Vattengympan hade sportlov och vi var på slutet helt ensamma i bassängen. 
Det var så underbart med varsin bana, prata om allt och bara må gott. 

Nu börjar en intensiv period på jobbet när nästa säsongs konserter ska läggas upp och abonnemang ska förnyas och säljas. Spännande att få vara med "from the very beginning". 
Bodilski har också sportlov och jobbade idag. 
Vi gick på fin-Sawadee och fick sitta vid dukat bord och bli serverade. Härligt. 

När vi kom tillbaka till jobbet tyckte Bodilski att det var hårresande roligt. 


I Love You, Bobo! 

Ikväll slutförde jag ett projekt jag gått och tänkt på i över ett år. 
Så här började det: 

Ful men bra möbel behövde renoveras. 
Sagt och gjort. 

Och så här satans bra blev det med mullemulltyg på dynan. 

Fan, jag kan ju när jag vill och har lust. 
Lust är för övrigt min största drivkraft. 
Gör (nästan) bara saker jag har lust med. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback