Änglar och "demoner"

Jag har ju inget roligt att skriva och berätta idag heller. 
Hela familjen är hängig, men dottern är nog ändå friskast, hon har tränat två gånger idag. 
Jag har varit ute i det underbara blåsiga vårvädret och det piggade faktiskt upp. 

I morgon ska jag ta mig till jobbet, får se hur det går. 
Då ska jag ha på mig den fina ängeln jag fått av min kompis Nina Björklund, som gör jättefina smycken och annat pyssel. 


Kolla in hennes Favebooksida NB Smycken. Massor med fint och bra priser. Heja Nina. 
Nina och jag var jobbarkompisar på Jetpak och blev uppsagda nästan samtidigt. Vi har båda satsat på nåt som var roligare i livet. 

Jag har iallafall orkat färga mina ögonbryn. 

Tänkte att ni ville veta det! 
Tjing!
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback