Svischa hit och dit med Nobel

Äntligen kändes det relativt bra när jag vaknade i morse. 
Tog faktiskt röda faran och gjorde dels praktiska ärenden och sen köpte jag i princip samtliga julklappar. 


Från Märsta åkte jag till Barkaby och sen åkte jag snabbt därifrån till Sigtuna. 
Gillar ju att stödja de lokala affärerna så det blev shopping på Stora Gatan. 

Klockan halv fyra är det redan mörkt. 

Jag älskar verkligen min bil. Bagageutrymmet är precis så stort/litet som jag behöver. 


Usch vilken skitig bil. Stackars faran, i morgon blir det tvätt, jag lovar. 

Ikväll har vi snyftat till Svenska Hjältargalan. Både hatar och gillar såna galor. Fast det var roligare att kolla Nobelfirandet. Då snyftade jag inte alls. Var bara glad och lycklig över att jag jobbar där jag jobbar. 
Fröken N, jag såg dig på tv:n flera gånger. Tjoho! 
Tänkte också på mina publikvärdskollegor som gör ett fantastiskt jobb den där dagen. Hoppas Lilla Nobel (efterträff i mysig miljö) var trevligt, synd att jag missade det. 

Åh, i morgon ska jag äntligen få vara med mannen i mitt liv. Det ser jag fram emot. Vi gör nog en utflykt. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback