Snurrig morgon - löpande hund

Upp med tuppen och i spöregnet svischade jag till doktorn i mörkret. 
Bara för att kort därefter inse att jag var en vecka för tidigt ute. 
Nedrans också! 



Nåväl, jag kom tidigt till jobbet och herregud vad jag sålt både presentkort och musikgrejer från butiken. Och rena tomteverkstan blir det när vi trängs för paketinslagning. 
Men kul är det. 

Fick besök av mina ungdomar som skulle köpa julklappar till varandra. Får hålla mig i skinnet nu så jag inte försäger mig till någon av dem. 
Det blir svårt! 



Fick ett litet ryck sent på kvällen och röjde diskbänk och fixa lite tvätt. 
Vovven löper just nu och är på allmänt dåligt humör, förutom när hon möter pojkhundar på promenaderna. 
Jag känner med henne! 

En och en halv vecka kvar till julafton och jag är klar med alla klappar. 
Har aldrig hänt i världshistorien. 
Börjar jag bli gammal? 

Godisförbud med en kollega denna vecka. Får minnas hur den dära skumbollen smakade för några veckor sen. 

//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback