Nu har vi också jul

Den 23:e december brukar var den stressigaste dagen på året för mig. 
I år bestämde jag mig dock för att vara ute i god tid med saker och ting. 
Att jag dessutom fick vara ledig idag gjorde ju inte saken sämre. 
Vi har tagit det riktigt lugnt, slagit in julklappar, klätt granen och griljerat skinkan. 
Soffi hade fixat ordentligt mysigt kvällen-innan-julafton-paket till oss alla. 
Mysdresser som hon köpt i London och två roliga spel. 
Så på med mysisarna och sen klädde vi granen. 




Och jäklar vad med fina nya kulor Sofia och Lehandro köpte i England. 




Äh, fan jag är verkligen en urusel fotograf! 


Granen blev jättefin iallafall. 
Sen spelade vi spel så det stod härliga till. 



Ingen av oss hittade CD:n med sprakande brasan så vi brassade först julmusik och sen hade vi uppesittarkväll med Lasse Kroner på tv:n i bakgrunden.
Och sist men inte minst; skinkan! 

Ove hittade en gourmetskinka och ta mig sjutton om inte den var den godaste hittills. Med stark senap!!!

Chili hittade sina paket och var så försiktig när hon norpade ett av dem. 
Hon roade sig en lång stund med paketet. 





Nu har vi jul här i vårt hus, julen är kommen hopp fadderalla-la. 

//Najno 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback