Gosiga tjusiga onsdag

Hur mysigt är det inte att varje morgon få vakna av den här ulltotten? 

Lika glad varje dag - och lika pigg varje morgon. Jag vill vara hund! 


Bodilski är tillbaka och hade idag varit hos frissan. Jävlar vad fin hon var och plötsligt stod jag inte ut med mitt eget hår. Lite för långt, lite för mycket utväxt, lite för slitet. 
Så det blev salong Lycko ikväll. 
Men först fikade vi på jobbet med stans gottaste. 

Här hugger Kats in. 

Som sagt, det blev hårsalong hemma vid halv elva. Usch, vilka nattugglor vi är. 

Lite mörkare nu till vinter och jag tror det blir bra. 
Har lagt mig med blött hår så jag får se resultatet i morgon. 

Ett stilleben gjort av pysselmaja Fischer. 
Här häller vi kulor i martiniglasen istället för alkohol. Jo jo!
Colaflaskan är ärligt snodd i Kroatien och ommålad. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback