Före och efter - torsdag

Före:

Efter:



I morse när jag gick genom spärrarna till pendeltåget tyckte jag att jag hörde en kollegas (Eva Bjuris) röst bakom mig. 
Jag vände mig om men det var inte hon.
 
När jag senare på t-centralen kliver på tunnelbanan kliver just nämnda kollega på precis bakom mig. 
Det visar sig att vi suttit på samma pendeltåg ända från Märsta. 
Det var spooky!

På eftermiddagen var jag lite nere (mest trött faktiskt). Då gick Bodilski och köpte en blåbärsmuffins till mig. Bara så där liksom. 
Jag blev genast gladare och sen gick det bättre att jobba. 
Åt muffisen på vägen hem. Tack bästa Bobo!

Hemma var jag allena och kunde göra precis som jag ville. 
Åt kycklingmiddag med bara gaffel uppkrupen i ett soffhörn. Kollade Lyxfällan och avbröt med lite laddning av diskmaskin och lite plock. Precis i min egen takt. Rasande snabbt!  

Ännu ett stilleben i hallen. 

Ove har varit ute på middag med kompisar och kom precis hem. Nu zappar vi mellan Scrubs och Big Bang Theory. 
Får se om jag är vaken till Seinfeld börjar vid midnatt. 
Jag älskar TV. 

//Najno

Psst... Jag tycker det är skit att det blir nyval. Att inte vuxna människor kan kommunicera bättre och sluta vara så skitnödigt prestigefulla. Jag blir fan galen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback