En av dödssynderna - frosseri

Trött i både kropp och knopp var det väldigt skönt att gå hem tidigt från jobbet (17.00). Skulle göra lite ärenden men det var så in i helvete mycket folk på stan att jag valde att åka hem istället. 
Visste ju vad som väntade...
Hemma är det rena rama lyxrestaurangen just nu. Blev så sugen på hummer häromdagen så Ove och jag bestämde att det fick det bli till förrätt idag fredag. 

Om det var gott? Svarar inte på så dum fråga. 
Till varmrätt blev det ryggbiff med gorgonzola. 

Satans fin fredagsmiddag. 
Den här veckan har Bodilski och jag avstått från träning då så mycket annat ropat på uppmärksamhet plus att det är mer än nånsin att göra på jobbet. 
Därför frossar jag lite extra denna vecka trots godisförbud. 
Det finns så mycket annat man kan frossa i. 

Mys till exempel. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback