Resumé och Dallas-wannabe

Den här första arbetsveckan efter semestern har gått rasande fort och har innehållit så mycket roligt och knasigt. 
I morse kom vi alla tre på att vi inte andades ordentligt, så då gjorde vi lite yogaandning. Mycket skönt. 
Det är så kul med alla turister i stan som man får hjälpa tillrätta så den här veckan har jag pratat svenska, norska, engelska, franska och tyska och gjort mig förstådd. 
Veckan innehöll återigen en bil som körde MOT färdriktningen på Sveavägen, skumma ficktjuvstyper, glada stammisar på besök för en pratstund, polisingripande utanför vårt fönster, folk med pappersbåt på huvudet mot regnet, ja herregud jag kan hålla på hur länge som helst. 
Kameran har däremot legat i handväskan, därav inga bilder på äventyren. 
Lunchen idag fick jag tillsammans med fröken N i orkesterfoajen. 

Så roligt att träffa denna fantastiskt begåvade, roliga tjej efter sommaren.  Kom gärna på hennes lunchkonsert den 12/9 kl 12.15. Det blir garanterat hög klass och bra. 

Skönheten och odjuret! 

Dottern och långa killen hämtade mig på station. Det är inte alla dagar man har en välkomstkomitte när man kliver av pendeltåget. Men så hade ju dottern fått låna röda faran idag för ärenden. 

Middagen hade Ove gjort, så god mat väntade hemma. 
Ove invigde vår senaste inredningsdetalj.  Den fina karaffen Sofia  köpt. 


Så nu kan vi leka "Dallas" på riktigt. 

Tjingeling. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback