Pannkaksmåndag

Vi var laddade upp till tänderna i morse inför ett av våra tre stora biljettsläpp denna vecka. 
Själv satt jag på telefonbokningen och det har ringt hela dagen. Inte undra på att man inte vill prata i telefonen när man kommer hem. 
När Kats och jag var på väg hem dundrade Jerry Williams iväg från blå huset på sin hoj, som lät stark! Honom ser ni på Polarprisgalan i TV4, som sänds från oss, sa de just på tv:n. 


Välkomstkomitten stod vid Märsta station och vid halv tio (vi är inte så noga med mattiderna) serverade Soffi luftvända pannkakor. 

Hur goda som helst. 
Efter middagen var det dags för veckans hundvård. 

Usch, matte jag vet vad som väntar. 

Inte skratta matte, jag fryser faktiskt. 


Nu är jag ren, fönad och glad för nu får jag godis. 

Numera ska jag vara mer uppmärksam på de hjärtan jag stöter på i livet. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback