Najno hjärtar

Om man bara öppnar ögonen och sitt medvetande så liksom bara stöter man på fina saker hela tiden. 
Igår sa jag att jag skulle bli mer uppmärksam på hjärtan i min tillvaro. 
Det började med pannkakan. 

Idag satt jag inne hos chefen och tog telefonbokningar. Han hade dukat upp så fint med telefon och dator åt mig Naturligtvis hade jag i min tur glömt papper och penna, som är bra-att-ha-grejer vid bokningar. 
Då ger chefen mig ett block och säger att jag får det. 

Fint va??? Och han vet inte om min tanke om hjärtan. 
Det gick bra på veckans andra biljettsläpp också och på eftermiddagen/kvällen bröt vi tjejer ihop i ett enda skratt- och sångkaos. Jobbar man i ett konserthus så gör man. 


Stans godaste korvstroganoff till middag och sista delen på en spännande engelsk miniserie fick avsluta denna tisdag. 
Tjing!
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback