Kreativ torsdag

Jag fortsätter att njuta av varje dag jag slipper ställa väckarklockan. 
Ove fortsätter att få mig att äta frukost, som jag har lovat att öva på på semestern. 


Jag är ju en sån där som mår illa på morgonen och behöver vara uppe ett bra tag. Har alltid varit avundsjuk på hungriga nyvakna. 

Dagen rusade iväg med en massa ärenden avklarade. Hann även glömma ett av kontokorten i en butik, men butiksägaren hade fint lagt undan det så det löste sig. 

Chili och vi andra är mycket piggare nu när det inte är olidligt varmt längre. 


Var är mitt ben, matte!!!!

Dottern fick med mig på målning ikväll också. Man blir ju knäckt när man ser henne snabbt skapa. 

Äh, jag fortsätter med mina abstrakta alster i blått. Det verkar vara min stil liksom. 

Kul är det iallafall och det är det viktigaste. 
Långt och skönt samtal med min vuxna dotter på balkongen avslutade den här torsdagen. 
Nu blir det deckare! 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback