Jag hittade den!

Den här bilden är mest till Ove. 

Jag har hittat din lins, som du inte kunde hitta i ögat:

Finns att återfås mot beskrivning. 

Skön dag med perfekt väder, dock bara två timmars sömn så det får jag ta igen inatt. 
Ove bjöd mig på middag. 

Då blev jag både pigg och glad. 

Stor avloppsrensning blev det också idag då grannen under oss fått vatten i sina skåp. Varje gång sånt här händer förstår jag varför jag älskar hyresrätten. 
Sigtunahems värdar är underbara och otroligt serviceminded, aldrig några problem att vare sig fixa nytt garage eller rensa avloppet. 

Nu behövs bara en pianostämmare så är hemmet komplett. 
Tips på nån bra i Märstatrakten?

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback