Helgens "arbete"

Den här helgen innehöll inga andra äventyr än att Ove och jag hade en perfekt arbetsfördelning. 
Ove tog hand om grovsoprummet som skulle tömmas och flyttade på egen hand över allt till det nya "förrådet/garaget". 

Adjö soprummet, tack för den här tiden. 


Hej nya garage. Förvara våra grejer väl nu!

Jag tog hand om lägenheten som inte blivit ordentligt städad på fyra veckor då vi brukar strunta i städning på semestern. 

Tvätthögen vaktar jag!

I morse bjöd Ove mig på frukost/lunch på Brödboden. 


Jodå, den räkmackan satt fint. 

Mitt på dagen tog Chili och jag en längre promenad och på fotbollsfältet släppte jag henne. Hon tog igen allt spring hon inte orkat med när det varit så varmt. 

Finns nästan inget mysigare än en lyckligt utmattad hund som fått sträcka benen ordentligt. 

Får jag springa mer nu?


Helgens senaste bok. Rekommenderas hittills. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback