Filosofiska rummet

Oj, jag missade visst att skriva igår. Det var ju en tråkig historia. 
Både igår och idag och säkerligen resten av veckan bara puttrar det i hela blå huset inför nästa veckas tre stora biljettsläpp. 
Fy vad det ska bli kul! 

Ser ni hur det puttrar?

Nu ska alla konsertupplägg vara klara, alla priser korrekta och alla koder och länkar och.......
Ja, det är väldans mycket som kunden inte ser och heller inte ska märka, utan bara bli nöjd helt enkelt. 
Jag har under de år jag arbetat på Konserthuset förstått varför vi har en stor del äldre människor i vår publik. Därför att man lever längre och lyckligare med kultur, i vårt fall musik. Många känner för huset som sitt andra hem och den känslan vill vi hjälpa dem att bibehålla. 
Nog om jobbet. 
Själv fick jag uppleva superservice hos Handlar'n i tunnelbanan i morse. Äggmackorna var slut och jag skämtade lite töntigt om det. Då ställer sig ägaren till butiken och gör en äggmacka för 10:- till mig. Helt galet trevligt! 

Tomt på mackor, fullt av service. 

Nu är det så underbart på kvällarna med lite kyligare och mycket klarare luft. Jag mår så mycket bättre av det. Jag ser så fram emot alla trevligheter som kommer med hösten. 
Glöm inte att rösta den 14 september!

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback