Shape it up

Ja, nu får jag skärpa mig. Inget bloggande på tre dagar, hur tänker jag? 

Helgen blev stillsam med lite ärenden och mycket vila. 
På jobbet massor att göra och det är bra. 
I morgon  är det Sibelius violinkonsert. Nån som vill gå med mig? 

Ikväll samlades hela plaskgänget för vattengympa. Det var så skönt att köra skiten ur sig och verkligen kämpa. Hjärtat fick jobba och det mådde det bra av. 
Att man dessutom får träffa sina bästa vänner gör det hela ännu bättre. 
Så himla skönt!

Alltså jag är verkligen en ursopig fotograf. Har alltid en bild i huvudet och den blir ALDRIG som jag tänkt. 
Så blir det när man bara gör saker och struntar i planeringen. 
Det blir iallafall roligare - för mig.

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback