Rörigt och roligt

Oj oj oj, vilken rörig dag. 
Brevet om förnyelse till våra abonnenter hann inte mer än dunsa ner i brevlådan förrän flera började ringa och vilja förnya sina abonnemang. 
Nu börjar den, den galnaste och roligaste perioden på hela året. 
Inte undra på att man blir folkskygg på tåget hem. 
Mitt i röran fick jag besök på jobbet - två gånger. Oves syster Inger. Och en halvtimme senare kom hennes son Johannes med far Carlos, utan att de tre visste om varandra. Det var väldigt trevligt. 
Idag slet vi som djur och avslutade med en enkel after-work. 

Jodå, mazarin går bra till allt! 

På andra sidan perrongen på hemvägen såg jag en kille med ledlampor under sin skateboard. Hur läckert som helst och jag var ju bara tvungen att smygfotografera. 

Han kände sig nog väldigt cool. 

Trots tröttheten går hjärnan på högvarv. Vet inte riktigt hur jag ska kunna somna nu. 
Ska läsa min braiga bok. 

Den är hur bra som helst! 
Läs den om du inte redan gjort det. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback