På spaning efter våren som är

Idag blev det spaning på våren. 

Visst måste det göra ont när knoppar brister?


Den ljusgröna färgen på våren är oslagbar. 

Efter jobbet (slutade tidigt) så hade jag bestämt mig för att gå till Kungsträdgården och titta på körsbärsträden. Jag har missat det i alla år de stått där. 
Sagt och gjort. Först var jag bara tvungen att stanna och ta en NK-korv. En kokt med stark senap - också oslagbart. 

Kungsan var bystad med folk så jag ställde mig lite på avstånd och fotade. 

Så himla fint!!!!

En bra början på min ledighet. Nu är jag fri att göra vad jag vill och har lust till i hela fem dagar. 

//Najno

Psst....Fick just ett sms från Pinglan och Myris, de är i Stöten i samma lägenhet vi var i i mars månad. Kroken som fastnade i min skinka är inte hittad men väl Oves kvarglömda skidstrumpor. Helt oslagbart!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback