Njutbar tisdag

I morse var jag verkligen ute i god tid och skulle åka två (2!) avgångar tidigare än jag brukar. 
När jag kom till Märsta station så fanns först inga tåg inne. Efter en stund kom det ett surt gammeltåg till perrongen. 

På skylten och i högtalaren sas det att det skulle gå - om 35 minuter!! 
Men hallå, vad är nu detta? 
Nåväl, jag satte mig ändå inne i tåget och inom 5 minuter stängdes dörrarna och tåget gick. 
Jag kom till och med för tidigt till jobbet. 

Kats och jag tog en gemensam lunch på Pyttirian i Kungshallen. Supergod mat och väldans trevligt. 

Hann som vanligt inte fota maten för vi var så hungriga. 

Dagen gick i ett huj och efter stängning gjorde vi en liten afterwork tillsammans. 
Också väldans trevligt. 

Tack Kats för att jag fick ta med din morotskaka hem. 

Den har jag ätit upp nu. 
Nöjd och glad går jag till sängs, då dottern bakat himmelskt goda äppelmuffins med topping. 
//Najno




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback