Ledig dag - böjd rygg

Idag var det ledig dag för mig. 
Sofia och jag hade bestämt oss att ha en tjejdag. 
Vi såg oss själva sitta vid vattnet på Djurgården och äta en fräsch lunch i solskenet. 
Tjosan - när jag satte mig upp i sängen i morse så krasade det i hela ryggen - ryggskott!
Nåväl, vi skulle ju ha tjejdag så vi tog bilen till Djurgården. 

Inte en restaurang så långt ögat nådde. 
Vi gick vidare (jag stapplade) nån eller några kilometer och ringde till olika caféer i närheten men alla öppnade först den första maj. 


Skithungriga men glada vände vi och gick tillbaka (nu med normal gångstil).  

Efter lite fotoshots åkte vi in till Kungshallen och käkade gott. 



Sen gick Sofia på föreläsning med Blondinbella och jag åkte hem. 
Liniment och benen böjda i sängen blev min kvällslott. 

Men tack älskade unge för ditt tålamod och goda humör. Det blev en väldigt bra tjejdag ändå. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback