Morgonmöte och brustna ledningar

Huga, vad tidigt jag klev upp i morse. Ändå snoozade jag i 45 minuter. Men är man rask och kry så hinner man.
Morgonmöte på jobbet och sen en god dag på jobbet.

På Hötorget står just nu en kille som kallar sig "Mister halva priset". Helt underbart. Tack fröken Sjöstjärna för att jag fick sno din bild.

På Centralen var det på vägen hem fullständig kaos på grund av en nedriven elledning. Stackars den som rev ner den!
Numera behöver jag ju inte bry mig om bussarnas vara eller inte vara i Märsta, då jag har min röda fara som jag parkerar så fint i Rosersberg. Idag satte jag på mig röda handskarna och susade genom bondvischan till mitt kära hem.

Där tog jag hand om två dagars disk på diskbänken så nu blänker det så fint.
Kanske ska ta en nattmacka och stöka till lite...

//Najno
Psst. Jag skickar med en bild på duktige Jens som nu är i slutedition på Idol.
Tåget försenat alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback