Lång dags färd

Hur galen blir man inte när man blir utslängd från appen när man skrivit ett jättemånga inlägg. 
Risk för stav-slarvfel nu. 

Det blev en lång arbetsdag med två jobb. Inspelning för tredje gången för företaget med det nya omöjliga firmanamnet. 
Hoppas de är nöjda nu. 

På jobbet var det otroligt mycket folk. Vi ör ju så bortskämda med nästan fullbokade salonger till våra konserter. 
Men så har vi en orkester i världsklass. Tack fröken N för att du är en del av den. 

Jag åkte hem sent i höstmörkret och när jag kom till porten upptäckte jag att jag inga nycklar hade. Ove var på träning och Soffi hos kompisar. 
Vad gör man då? Jo, man ringer familjen Svensson Svensson och ber att få sjunka ner i deras soffa för att se hur det gick för "vår" Jens Hult i Idol. 
Jag fick se att han gick vidare till fredagsfinal. Härligt! 
Tack för att jag fick låna ett soffhörn, mina kära räddare i nöden. 
Ove hämtade mig och nu ör jag så uppspelt att jag får svårt att sova. 

Det kanske beror på att det är fullmåne???
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback