Här var det klippt!

Oj, oj. Upptäckte just att jag glömde blogga igår. Mina 26 trogna läsare är säkert besvikna. 
Men jag hade huvudet fullt av städplaner på tåget hem igår och då vet ni vad jag gjorde. Jag svischade med dammsugare och mig själv så häftigt att hunden sprang och gömde sig i ett hörn i soffan. 
Fint blev det och jag somnade nöjd och glad. 
Upp som en sol i morse, och hann en extra lång morgonpromenad. En riktigt bra början på dagen. Att kasta äpplen till ivrig glad hund får den suraste Nina på gott humör. 

Först var det en lugn, ganska långsam dag på jobbet men mot kvällen tog det sig och blev köer. Det gillar vi, Kats och jag, vi jobbar som bäst då. 

På lunchen fick jag ett härligt telefonsamtal med kära faster i Skåne. Det piggade upp min ensamma lunch. 

Ikväll har jag nu fått en försenad födelsedagspresent av dottern. Hon klippte mig. Bort med det risiga, in med lite etapper. Jäkla duktig unge vi har! 


Visst blev det bra?! Hunden blev också klippt idag. Mycket bra!
I morgon är det onsdag. Bara så ni vet. 

//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback