Sjukhusbesök och läsning

Efter jobbet drog jag till Danderyds sjukhus för att möta upp dottern, som skulle göra arbets-EKG. 
Hon har fått problem med hjärtat och eftersom vi har det i familjen kändes det som om det var dags att undersöka henne. 
Så vi var på Danderyd där hon fick göra arbets-EKG med kablar över hela kroppen. 

Här ligger hon och vilar efter cyklingen. 
Dagens idrottspass är över. 

På hemvägen hoppade vi in på Mc och jag var sååå hungrig. 

Mums fillibabba för McFeast med bacon!

Nu har jag äntligen kommit mig för att läsa igen. Har haft lite uppehåll efter semestern. 


Så ikväll blir det inget Scrubs, avsnitt 746, som jag redan sett. 
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback