Lunchdate och konsert

Morgonkvisten minns jag inget av i morse, så trött var jag. 
Men jag kom fram dit jag skulle och med lite spray i håret gick det fint. 
En lunchdate med fröken N passade fint så här på torsdagen. Efter den fick jag mer energi. 
Konsert med en fadosångerska hade vi ikväll, Ana Moura. Nästan fullsatt!!!

Resan hem minns jag inte heller men man och hund mötte upp mig vid garaget. Det var nog tur, annars hade jag väl gått in i fel port. 
Jag har faktiskt en gång gått in i lägenheten under oss. Dörren var öppen men när jag kom i hallen kände jag inte igen mig och kom då på att jag var i fel lägenhet. 
Grannen ropade hallå inifrån lägenheten men jag vågade inte svara utan gick bara. 
Han måste ha trott att det spökade. 
Det här var några år sen och virrigheten håller i sig, som ni förstår. 

//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback