Halvtaskig onsdag

Vaknade på fel sida, hann ändå med rätt tåg. Blev stående i Solna i 20 minuter med tåget för det där evighetsbygget Arenastaden. Jag är trött på män som bygger monument över sig själva. Hur många arenor behöver Stockholm egentligen. Och jag är trött på att dela pendeltåg med fulla "supportrar" som brölar som kameler när man åker hem på kvällarna. 

Jobbet gick bra och jag blev på bättre humör. 
Men hemma blev jag på dåligt humör igen. Hur dåliga får TV-program vara? 
Vuxna idioter som gör allt för att få vara med på tv?! Och hur dum får jag vara som tittar på skiten?
Fast nu tittar jag på kvalitets-tv! Scrubs, avsnitt 745 som jag redan sett. 

Ja, man är verkligen ett pucko!
Eller hur, Chili?!

Nä, jag skulle vilja vara en av de här käglorna!

Så, nu fick jag pysa lite. Nu känns det mycket bättre. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback