Frost och äntligen höst

Ja, jag är ju lite konstig men jag älskar hösten och är så glad att den äntligen kommit på riktigt. 
I morse var det vitt av frost i gräset och både jag och Chili njöt av morgonpromenaden. 


På jobbet var det ytterligare en galen dag med hur mycket som helst att göra. 
Jag kände mig helt urlakad när jag kom hem. 
Dottern samlar vuxenpoäng för fullt. Hon åkte med en kompis till Ikea och köpte ett sidebord/byrå till sitt rum. 
Vi kånkade upp de tre stora platta paketen och jag konstaterade att jag fått mjölksyreträning så det räcker för resten av livet. 
Fattar inte folk som gör sånt frivilligt. 
Sen började cirkus sätta-ihop-byrå-tillsammans. 
Det slutade med att jag var tvungen att spela patiens på telefonen för att coola ner mig. 

Men jag är stolt över vår duktiga flicka som plötsligt fått massor med positiv energi. 


//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback