En riktig kalasdag

Arbetspasset idag kändes nästan som ett träningspass. Jag var svettig när vi stängde idag. Men utsålt blev det och alla fick sina biljetter. 
En 76-årig dam tyckte jag lät som en 20-åring på rösten i telefon. Hon kom till och med in till kassan för att se om jag verkligen var 48. Gud vad sånt är roligt! Hon tog till och med i hand som tack för att jag sålde henne en eftertraktad biljett. 

Efter jobbet åkte röda faran och jag till Väsby. Sofia kom farande från sitt jobb och sen gick vi på 3-årskalas. Det var lilla Leia som fyllt år och som är i sin bästa prinsessålder. Helt underbart. Och vad skönt att få träffa familjen och bara prata och skratta av sig. 

Efteråt blev det ensamkväll för mig och vovve. 
Ove var i Mora på bortamatch med innebandykillar och Soffi träffar kompisar. Perfekt läge alltså. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback