Äntligen helg

Jag vet inte vad det var med mig den här veckan men så himla trött har jag varit. Kroppen känns mest som en geléklump jag springer och bär på. 
Så när Ärstin och jag bokat in simning på en fredagkväll kan jag ju lugnt säga att motivationen försvunnit när jag kom hem och la mig på soffan en stund. 
Men, Ärstin ringer man inte återbud till hur som helst så det var bara att packa simväskan och bege sig till simhallen. 
700 meter hann vi innan vi var tvungna att gå upp för att hinna hem till Idol och kolla på "vår" Jens Hult. 
Paus i Idol!

Vi åkte hem till Ärstin och Ubbe och lite senare kom Ove och Chili. Soffi hade egen Idolkväll med sina kompisar. 
Det blev en mysig TV-kväll med ost och kex och morötter med dipp och vin. 
En perfekt början på en perfekt helg. 
Tack kompisar, som man bara kan slänga sig i soffan hos. 
Och tack fru Svensson för att du åkte hem med samma tåg som jag. Kortare resa från Stockholm till Märsta har jag väl aldrig varit med om. Kanske för att vi bubblade hela tiden. 


En rosa smurf i korsningen utanför jobbet. En helt vanlig fredag med andra ord!
//Najno



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback