Roa sig med städ och konsert

Lördagen startade med att vara utvilad och  redo för en blank dag. 
Det blev min favvosyssla, städa. Eller snarare röja för det var det som behövdes. 
När det var klart la jag mig i badkaret och det finns ju inget skönare ställe att somna på än där, omgiven av varmt vatten. En timme senare jag jag som värsta russinet. 
Lite piff och sen var Ove och jag redo att åka in till stan med våra vänner.
Vi var tio stycken som såg Flying Bach på Konserthuset. 



Jag älskar gruppbilder!

Sen drog vi vidare till the Dubliners och käkade god mat, drack gott och lyssnade på irländsk musik med killar i kilt. 





Se, det blev en kanonkväll! 
Tur att man har världens bästa arbetsplats så man lyckas köpa biljetter till riktigt bra konserter. 
//Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback